contact gegevens

Minke Terwel
Hoenderweg 10
6712 CB Ede

info@atelierrevive.nl
+31 6 47195445

logo atelier revive

Atelier Revive is een handelsnaam van
made by Minke en staat als volgt geregistreerd:

KVK: 52701581
BTW: NL001798400B87
IBAN: NL14ASNB0950006203

VERZENDEN

Verzenden is gratis vanaf 25,00 euro! Onder de 25,00 euro wordt er standaard 3,95 in rekening gebracht.

VERZENDTIJDEN
Bestelling op werkdagen voor 12.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden en kun je de volgende dag in huis verwachten. Bestelling op werkdagen na 12.00 uur worden soms dezelfde dag maar in ieder geval de volgende werkdag verzonden. Bestellingen in het weekend worden op maandag verzonden. 

FIETSKOERIER
Onze pakketjes worden verzonden met de fietskoerier. Hoe werkt dat? Een fietskoerier haalt de pakketten bij ons op en hij brengt ze naar een hub aan de rand van de stad. Hier gaat je pakket vanuit een auto op groengras óf naar het sorteercentrum in de juiste stad, óf mee met onze autokoerierpartner. Dit laatste gebeurt alleen bij adressen buiten steden waar de fietskoerier nog niet fietst. Voor adressen in steden waar de fietskoerier wel fietst gaat je pakket vanuit het sorteercentrum naar de stad van bezorging. Hier neemt een fietskoerier het pakketje weer over en bezorgt hem bij jou!

TRACK & TRACE
Wanneer je je e-mailadres tijdens je bestelling invult krijg je automatisch een track & trace link van de fietskoerier toegezonden. Je kunt je bestelling dan volgen en de bezorgtijd eventueel aanpassen. (dit geldt niet voor brievenbuspost want dat wordt niet getracked, maar daarvoor hoef je ook niet thuis te blijven)

OPHALEN
Ophalen van een bestelling kan ook! Wanneer je voor deze optie kiest geef dan in ieder geval je e-mailadres op dan nemen wij contact met je op om hiervoor een afspraak te maken.

VERPAKKEN
Voor het verpakken van je bestelling gebruiken we geen plastic en hergebruiken we zoveel mogelijk dozen en eventueel vul materiaal. 

REPARATIE SERVICE & INNAME

Wij vinden hergebruiken heel normaal. Daarom zijn de producten die we maken van goede kwaliteit en zo ontworpen en gemaakt dat ze heel erg lang mee gaan. Gaat er toch iets kapot? Dan hebben wij een reparatie service.

Hoe werkt het?
Stel dat een van onze producten kapot is gegaan tijdens normaal gebruik. Stuur ons een bericht via: info@atelierrevive.nl en leg uit wat er is gebeurd en stuur het liefst ook een foto mee. Wij vragen je het product naar ons op te sturen zodat wij het defect kunnen beoordelen. Is het product nog te repareren dan doen we dat en krijg je het product weer thuis gestuurd. Is het niet meer te repareren dan kijken we of je in aanmerking komt voor een vervangend exemplaar.

INNAME
Heb je een product wat je niet meer gebruikt? Geef ‘m door aan iemand die dat wel doet! Maar ja met een mondkapje is dat een beetje dubieus natuurlijk… Je kunt het opsturen naar: Atelier Revive / inname, Hoenderweg 10, 6712 CB in Ede. Met daarin even kort een berichtje en je e-mailadres. Wij recyclen het product en jij krijgt een 10% kortingscode toegezonden die je kunt gebruiken voor je volgende aankoop.

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

Vraag je de verpakking dan weer terug wanneer je het cadeau gegeven hebt?
Ik zie de gift wrap als een cadeau op zich (natuurlijk wel verpakt om een ander cadeau); je geeft de ontvanger een oplossing voor een wegwerpartikel (inpakpapier) cadeau! En het leuke is dat de ontvanger deze ook weer cadeau kan doen. En zo geef je eigenlijk een stukje bewustwording door, dat is wel wat waard toch?!

En, mocht je toch nog twijfelen… zelf geef ik het alleen cadeau aan mensen waarvan ik denk dat ze het waarderen en door gaan geven. Eigenlijk precies wat je doet als met ieder cadeau; dat je iets geeft wat bij die ander past.

Wat zijn die cijfers op het waslabel?
Leuk dat je het vraagt! Een tof idee wat nog in ontwikkeling is. Iedere cadeauverpakking heeft een uniek nummer. Dit nummer kun je straks online invoeren met een datum en plaats. Op een kaartje zie je dan alle verpakkingen en waar ze allemaal geweest zijn! (ken of ben jij iemand die zoiets voor me kan bouwen, laat het me weten via: info@atelierrevive.nl, dan maak je me heel blij!)

Welke materialen zijn er voor mijn product gebruikt?
Omdat we alleen met tweedehands materiaal werken weten we niet precies wat de samenstelling van de stof is. Wel proberen we per product zo goed mogelijk te informeren over de samenstelling van het materiaal. Vaak zien we aan de stof al of het 100% katoen is, bij deze stoffen voeren we dan de vuurproef uit om er zeker van de zijn dat het inderdaad 100% katoen is.

Met de vuurproef zetten we de stof in de fik! Een klein stukje maar hoor. Katoen heeft de eigenschap dat het heel goed brand en geen harde stukjes heeft wanneer je het vuur dooft. Als er harde stukjes zitten in de verbrande stof weet je dat er synthetische materialen in verwerkt zijn. Dit zetten we dan ook onder het kopje materiaal per product.

Mocht je toch een vraag hebben over het materiaal; neem gerust contact op!

Staat jouw vraag er niet bij? Geen probleem, neem contact met ons op, we beantwoorden je vraag graag! 

RETAILERS

WEBSHOPS
Miisha
Green-World
Leven Zonder Afval

WINKELS
Elementa, Ermelo
Mooi Boutique & Cafe, Mainz DE

Ben je een retailer en zou je graag onze producten verkopen? Leuk! Neem dan hier contact met ons op.